عریضه موسسه گدایان


قابل توجه مردم دلسوز و مهربان

موسسه گدایان تهران که در زمینه حمایت و هدایت گدایان وابسته به این موسسه گام برداشته است جهت رفاه حال شما بانیان خیر اقدام به ساماندهی افراد زیر مجموعه نموده است که تقاضا میشود شما خوبان فقط به افرادی که دارای کارت این موسسه میباشند کمک کنید .
از جمله مزایای دارندگان این کارت بشرح زیر میباشد :

۱.کلیه افراد دارای کارت بهداشت بوده و رنگهای که برای گریم صورت استفاده میشود دارای تاییدیه میباشد.

۲.کلیه افراد دارای کد خدمات میباشند و در صورت خطا یا ایجاد مزاحمت براحتی قابل پیگیری خواهند بود.

۳.تمامی افراد دارای لیسانس ارتباطات مردمی میباشند و از لحاظ برخورد با مشتری مورد تایید هستند.

۴.افراد ارشد این موسسه دارای دستگاههای خود پرداز میباشند و لزوما" نیازی به حمل پول نخواهید داشت.

۵.کسانی که از طریق کارت مبادرت به کمک میکنندآخر هر ماه در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

۶.از جمله جوایز ارزنده این قرعه کشی استخدام بدون امتحان ورودی و واریز وجه میباشد.

منتظر اگهی های بعدی ما باشید.

در فراق یار


یک آقای چاق ¤¤¤
عزیزم صبح که از خواب پا شدم و میز صبحانه را خالی از نان داغ و پنیر و مربا و..... دیدم و وقتی مجبور شدم صبحانه را در حیاط آنهم با نان بیات و با دستی سوخته و تخم مرغ سوخته بخورم بی اختیار دلم برات تنگ شد و در فراقت دچار ضعف عشق شدم.

یک آقای حسود ¤¤¤
آخرش هم کار خودتو کردی و رفتی مسافرت باشه عیب نداره امیدوارم هواپیمات چپ بکنه و طعمه کوسه های اقیانوس بشی و زجر بکشی. البته به حال من فرقی نداره که تو در سفر و من در منزل باشم.

یک آقای فضول ¤¤¤
عزیزم هر جا که هستی بهت خوش بگذره خیلی دوست داشتم بدونم الان اونجا ساعت چنده و هوا گرمه یا سرد اون شهر دریا داره یا بیابون آبشار داره یا چشمه یا اینکه جایی هست که بشه شهر رو از بالای اون به وضوح دید و به همه جا اشراف داشت.

یک آقای نظامی ¤¤¤
بعد از عزیمت شما به سفر اوضاع کمی نا بسامان گشته است و کنترل این مرکز از دست من خارج گشته است مخصوصا" واحد تدارکات و هر آن بیم یک هرج و مرج در برخی از نواحی منزل احساس میشود.

یک آقای رمانتیک ¤¤¤
آآآآآه ای نور دیده رفتی و از رفتنت رفت روح و جانم و در این برزخ بودن و نبودن به انزوال رسیده ام و این احساس پروانه ایم گرفتار زبان قورباغه ای زشت و کریه شده است بیا تا از کف نرفته ام.

یک آقای شاعر پیشه ¤¤¤
سه روز رفته ای سی روز حالا شمارش کن ببین چند روز حالا خودت گفتی سر هفته میایی شمارش کن ببین چند ماهه حالا.

آقای جاهل ¤¤¤
ببین دلبر. همسر. عزیز. نازدار خانوم این رسمش نیستا به چاکرت گفتی یه توک پا میره فرنگ زودی میای الانه دوهفته است ازت دست خط نیومده دیگه دارم کاردی میشما تا آمپر نچسبوندم راهی شو
.